Sarah Muma

-----------------------------------------------------------------

Support the future moms and children of Quebec with me! On June 14th, I'll be participating in the urban-Athlon of the CHU Sainte-Justine Foundation. The goal of this relay race is to raise $350 000 for the Centre of excellence in neonatology at CHU Sainte-Justine.

In order to mobilize myself fully, I participate in the Yellow Jacket Challenge, which aims to reward the team that will have amassed the most donations. My determination, coupled with your support, will allow me to have even more impact for CHU Sainte-Justine, and possibly to wear with my team the prestigious Yellow jacket!

Now click on the "Give Now" button to make your donation.
The process is simple and efficient, and the site is completely secure for credit card transactions.

On behalf of the children and families of CHU Sainte-Justine, thank you!

Coureur

Sarah fait partie de Microsoft - FemTech